Reeds aangeschafte kaartjes: wat nu?

Schaatsbaan Rotterdam blijft helaas gesloten. We zijn weer terug vanaf december 2021! Lees hieronder verder over wat je kunt doen met reeds aangeschafte tickets en schaatshuur.

In verband met de grote hoeveelheid vragen kunnen we momenteel niet alle e-mails en chatberichten direct beantwoorden. We communiceren nu voornamelijk via de website en sociale kanalen. Ons kantoor is tot nader order gesloten: we zijn telefonisch niet bereikbaar.

Wat betekent dit voor reeds aangeschafte tickets?

Indien je een kaartje hebt gekocht voor de periode t/m 26 februari 2021.

1. Tickets omboeken naar volgend seizoen (2021-2022)
Wil je ons helpen, boek je kaartjes dan om naar volgend jaar! Schaatsbaan Rotterdam komt dan 'gewoon' terug. We hebben er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken! Via onderstaande knop kan jij je gegevens achterlaten, je krijgt in de loop naar het nieuwe seizoen dan een actiecode waarmee je jouw tickets kan bemachtigen.

Vraag actiecode aan

2. Doneren - Support your locals én het Daniel den Hoed Fonds
We hopen uiteraard van harte dat jij je aankoop wilt doneren. We zouden je daar enorm dankbaar voor zijn en zullen dat ook niet snel vergeten. 20% van deze opbrengst doneren wij overigens aan Daniel den Hoed, onze maatschappelijk partner. Ook zij kunnen elke donatie gebruiken omdat onderzoek naar kanker van levensbelang blijft. Help jij ons verder? Super!

Doneer nu!

3. Aankoopbedrag terugvragen
We begrijpen het als je het aankoopbedrag retour wilt ontvangen. Voor het annuleren betaal je per geannuleerde bestelling €2,50 aan administratiekosten. Let op! Restitutie aanvragen kan t/m 28 februari 2021.

Vraag aankoopbedrag aan

Heb je geen mail ontvangen en wel een kaartje gekocht voor de periode t/m 19 januari? Mail ons, info@schaatsbaanrotterdam.nl

Heb je een event, clinic of schoolschaatsen gereserveerd?

Alle reserveringen t/m 26 februari 2021 zijn helaas geannuleerd. Indien je reeds hebt betaald, storten wij het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee betaald is. Openstaande facturen en iDeal-betalingen voor reserveringen t/m 26 februari 2021 komen te vervallen. 

Wil je schoolschaatsen, een event of clinic verzetten?
Alle reserveringen t/m 26 februari 2021 zijn geannuleerd. Wij willen je graag verzoeken om een nieuwe reservering te plaatsen via reserveren.schaatsbaanrotterdam.nl.

Gepubliceerd op 2 feb 2021

Lees al het nieuws

Meer nieuws