Cases

Albert Heijn

Een verrassend en nieuw loyalty event voor de trouwste klanten, waarbij Albert Heijn een hele dag schaatsen organiseerde bij Schaatsbaan Rotterdam.

In februari 2018 organiseerde Albert Heijn een schaatsevent voor 2000 bonuskaart-houders. Dit deed AH in het kader van hun wintercampagne 'Stamppotje Schaatsen'. Voor dit event werd Schaatsbaan Rotterdam een ochtend- en middag lang afgehuurd. Bonuskaart-houders uit het hele land kregen een uitnodiging om deel te nemen, de schaatsdag was dan ook binnen korte tijd 'uitverkocht'. 

✔︎ Exclusiviteit van Schaatsbaan Rotterdam
✔︎ 2000 schaatsende bezoekers
✔︎ Aankleding van het complex in huiskleuren
✔︎ Catering door meesterchef Arjen Zeevenhooven

 

Aantal bezoekers

0

Uren afgehuurd

0

Side events

0

Het concept
Een verrassend en nieuw loyalty event voor de trouwste klanten, waarbij Albert Heijn een hele dag schaatsen aanbiedt. Tijdens deze dag werden er tal van side-events georganiseerd, zoals een clinic met Annamarie Thomas, het gezamenlijk kijken naar Olympische schaatswedstrijden en een winnaars-photobooth met erepodium. Bezoekers konden ook genieten van zeer diverse stamppotten, gemaakt door AH's meesterchef Arjen Zeevenhooven. 

Uitvoering
Schaatsbaan Rotterdam werd een dag lang volledig in de huisstijl van Albert Heijn gestoken. Van schaatsverhuur tot horeca, de complete blauw-witte Look & Feel van de supermarkt was overal terug te vinden. Op het winterplein werd een grote open keuken gecreerd waar alle gasten hun stamppotje(s) konden krijgen. Daarnaast stond een podium alwaar een DJ de hele dag door sfeer maakte en aankondigingen deed. Op het LED-scherm (4x3 meter) zonden wij de schaatswedstrijden live uit die werden gereden op de Olympische Spelen. 

"Schaatsbaan Rotterdam was de perfecte host voor ons event."

Event manager Albert Heijn.